News

RECENZE: „Život bez hranic“

Recenze na knihu „Život bez hranic. Cesta k úžasně šťastnému životu“

I přes velké množství „reklamy“ o náboženství je kniha velmi dobrá – protože jde o příběh muže, který žije naplno i přes značná fyzická omezení. Další otázkou je, že žije v zemi, kde se o toleranci vůči postiženým lidem vyučuje ve školce a dokonce i prostřednictvím kreslených filmů pro děti. a stále čelil problémům. Je pro mě úžasným faktem, když jsem zjistil, že na světě jsou lidé, kteří dokážou, ne penězi a dárkem, ale skutečnými činy – jako je školení a vzdělávání – pomoci postiženému stát se nejen normálním člověkem, ale ještě lepším. nějakým způsobem, jelikož ne všichni „normální“ – obyčejní – lidé umí plavat, starat se o sebe na dostatečné úrovni, pracovat na počítači atd. Samozřejmě se udělal obrovský kus práce, o které se nemluví – a ani nemůže, protože pak by byla kniha nudná a nečitelná. a tato kniha je navržena tak, aby inspirovala a ukázala možnosti.

Autor také přiznává, že kdyby neměl tak těžké tělesné postižení, s největší pravděpodobností by nemohl dosáhnout VŠEHO, co má – jednoduše proto, že by byl méně zajímavý a dostávalo by se mu méně pomoci a podpory.

Ale pro ty, kteří chtějí něčeho dosáhnout, je důležité vědět, že je to DOSAŽENÉ – a tato kniha – a celý autorův život – ukazuje, že bez ohledu na to, jak omezené jsou vaše schopnosti, skutečně neexistují žádné hranice, pokud pracujete na sebe, dosáhneš toho, že můžeš dělat, co chceš.

Zajímavé:  Co je to transakční analýza a jak pomáhá změnit váš život k lepšímu.

Je to trochu trapné číst, protože my „normální“ si vždycky najdeme důvod, proč něco neumíme. ale když chceme, můžeme dělat téměř cokoliv.

odpověď
Stěžujte si na recenzi
Podělte se o svou recenzi
11 2014 июня

Opravdu se nerad zapojuji do psychologie, ale o tomto muži jsem toho hodně slyšel. Rozhodl jsem se, že si knihu přečtu. prostě se nedají vyjádřit slovy, musíte mít takovou vůli a takovou víru v Boha, abyste přijali, že vám dal takový život světe, nejsem si jistý, jestli bych mohl, přál bych si, abych mohl žít takový život. Bůh ví, kdo dává jaký život každému z nás a jaké testy dokážeme zvládnout více: to je víc než VÍRA – navzdory nejisté budoucnosti a tomu, jak dál žít, jedině víra v Boha mu pomohla, navzdory všemu, přijmout sám sebe takového, jaký je. to je víc než LÁSKA – velká poklona rodičům , tohle nemohl přežít každý, žádné hmotné požehnání tohoto světa nemůže dát člověku víc, než dává láska, zvláště ta rodičovská 🙂 to je víc než SOUcit „. viděl jsem na tomto světě mnoho slumů, ale ty káhirské zdálo se to nejstrašnější a nejodpudivější. Před odjezdem jsme nechali rýži, čaj a menší obnos peněz pro několik rodin. přivezli jsme si s sebou sportovní vybavení, fotbalové míče, švihadla. bavili jsme se a užívali si života , ačkoliv jsme byli v absolutních slumech. “ Člověk s velkým srdcem nás inspiruje. malé lidi 🙂 dívat se na tento svět úplně jinak, a ne tak, jak vidíme sami sebe. Drobné starosti, neexistující problémy, nedostatek síly pokračovat v životě, drobné hádky s blízkými po přečtení této knihy se zdají být tak bezvýznamnými zrnky prachu, že byste se na ně neměli soustředit tak vážně jako my Na světě jsou lidé kteří žijí mnohem hůř než my, nemají vodu, léky, jídlo, přístřeší. ale mohou být šťastní, opravdu šťastní, aniž by něco měli))) A jednoho dne sedět doma na gauči a stěžovat si, že tam není žádná práce, žádné peníze, jejich milovaný odešel muž, zlomený nehet atd. jen si pomyslete: „ale někde je na tom někdo ještě hůř než já. “ nebo si tuto knihu přečtěte počtrnácté.

Zajímavé:  Jak nám strach z promeškaní nejlepší možnosti brání v rozhodování.

Obálka Život bez hranic. Cesta k úžasně šťastnému životu Nick Vujicic

„Život bez smyslu nedává naději. Život bez naděje víru nedává. Pokud najdete způsob, jak učinit svůj život smysluplným, najdete naději i víru. Jak naděje, tak víra vás povedou vpřed do budoucnosti.“
Nedávno jsem psal o tom, jak jsem byl na setkání s Nickem Vujnichem, a teď budu mluvit o jeho knize „Život bez hranic“. Začal jsem to číst, když jsem zjistil, že Nick přijíždí do Moskvy. Poté, co jsem si o něm přečetl v novinovém článku, rozhodl jsem se seznámit se s jeho tvorbou. „Život bez hranic“ je jeho první knihou a v Moskvě představil svou čtvrtou. Na tom není nic neobvyklého. Nick sám je neobvyklý. Nemá ruce ani nohy. Narodil se tímto způsobem. Zdálo by se, že nebude moci žít plnohodnotný život a sám Nick si to dlouho myslel. Ale opravdu se chtěl stát obyčejnými lidmi. Bývaly doby, kdy Nick nechtěl žít, dokonce se pokusil spáchat sebevraždu. Ale nemohl. Tento okamžik ho posílil, uvědomil si, že ho jeho rodina a přátelé milují a on musí žít.
„V mém životě byla období pochybností a strachu, ale tohle všechno už naštěstí pominulo. I dnes jsem smutný, jako každý člověk, ale myšlenky na sebevraždu už nemám. Když se ohlédnu zpět a vzpomenu si na svůj život, mohu jen děkovat Bohu, že mě zachránil před zoufalstvím.“
Chodil do běžné školy a ve škole se snažil stát se „chlapem“. Nick se narodil v Austrálii, poté se přestěhoval do Ameriky a poté se znovu vrátil do Austrálie. Když Nick vyrostl, přestěhoval se do Ameriky sám, aby začal svou kariéru jako řečník. Nick má skvělé rodiče, bratra a sestru. On sám se ale vždy chtěl osamostatnit, nikoho nezatěžovat svým handicapem. Dokonce se naučil mýt se ve sprše. Naučil se také dobře plavat (pro mě je těžké si představit, jak to může udělat člověk bez rukou a nohou), zvládl potápění a surfování. Docela aktivní sport.
Zpočátku bylo pro Nicka těžké najít publikum pro představení, ale pak ho začal zvát stále častěji celý svět. Nyní hodně cestuje po různých místech.
Kniha vás naučí nevzdávat se, jít kupředu, abyste dosáhli svých snů. Pokud teď něco nefunguje, znamená to, že Bůh pro vás má jiné plány, které ještě nejsou připraveny. Proto, pokud jste „smutní“, přečtěte si tuto knihu hned. Pokud Nick mohl dosáhnout všeho, pak můžete také!
„Vzpomeňte si, co se mi stalo jako dítěti, a podívejte se na můj život nyní. Kdo ví, jaké radosti a úspěchy vás čekají? Kdo ví, kolika lidem budete moci pomoci, kolika zázraky se pro někoho stanete? Pojď se mnou, s mužem, který nemá ruce ani nohy! Vydejte se se mnou do budoucnosti plné naděje!“

Zajímavé:  Jak moderní svět mění naše myšlení.

2015-04-15
Víra
2015-03-26

Řeč je o knize „Život bez hranic. Cesta k úžasně šťastnému životu“, Nick Vuychich, Eksmo Publishing House.
. Když jsem před několika lety pracoval v personální publikaci, připravovali jsme materiál o lidech se zdravotním postižením a jejich sociálním zabezpečení. Autor materiálu, můj kolega, se snažil vyhnout použití slova „zdravotně postižení“ a nazval je „lidmi se zdravotním postižením“ – všem se nám v té době zdálo, že použití prvního slova bylo velmi hrubé, ale to druhé bylo správné. Při schvalování textu s odborníkem z nějaké nadace nebo organizace (už si přesně nepamatuji) na to redaktory upozornil pouze jednou otázkou: „Jste, nehendikepovaní, lidé s neomezenými schopnostmi? Pak nám poslali memorandum o tom, jak nejlépe psát o lidech s postižením a že by se jim tak opravdu mělo říkat, a ne vymýšlet synonyma. Ale tuhle otázku jsem si pamatoval pravděpodobně na celý život.
Ale opravdu, proč se ve společnosti ve většině případů věří, že lidé s postižením mají omezené příležitosti? Ano, samozřejmě, tito lidé mají v závislosti na onemocnění různé překážky v životě a činnosti spojené s fyzickým, mentálním, smyslovým nebo mentálním postižením. To ale vůbec neznamená, že nemohou uspět. Někteří dosahují takových výšek, o kterých si lidé bez postižení mohou nechat jen zdát. Jen si to představte – postižený potřebuje nejen v něčem dosáhnout úspěchu (hudba, sport, podnikání, charita atd.), ale v první řadě potřebuje překonat sám sebe a okolí – někdy velmi kruté, vyřešit mnoho každodenních i jiných problémů a teprve potom pracujte na budování cesty k úspěchu.
Nemohu zvednout ruku, abych nazval Nicka Vujicica tímto slovem, považuji ho za hrdinu, kterého je třeba stále hledat. Protože od narození neměl nohy ani ruce, nezahořkl vůči světu, příbuzným, přátelům a Bohu. Ano, jak říká, měl v životě chvíle, kdy to vzdal, a zeptal se rodičů, proč se narodil právě takto. Vybral si dráhu motivačního řečníka a kazatele, ve svých knihách a projevech osvětluje oheň víry a naděje v lidech. „Tvůj život může být těžký.“ Můžete mít problémy se zdravím, s penězi, s osobními vztahy. Pokud ale vidíš smysl života, věříš v budoucnost a nevzdáváš se, zvládneš všechny překážky,“ to je jedna z jeho „zlatých“ rad.
V knize „Život bez hranic: Cesta k úžasně šťastnému životu“ vypráví o těžkostech svého života, včetně dětství a dospívání – a to i bez toho, aby skrýval podrobnosti o tom, jak se pokusil spáchat sebevraždu a co mu v tom bránilo. tento krok. Kniha je přirozeně silně životopisná – Nick převyprávějící svůj život v různých časových a územních obdobích ukazuje, jak překonal obtíže, které před ním stály, a co se díky tomu naučil. Jak vyhrát boj ve škole, když nemáte ruce? Jak si získat respekt svých spolužáků a vyhnout se jejich posměchu? Jak se o sebe postarat? Jak se v budoucnu nestát přítěží pro svou rodinu? Jak najít své povolání? Jak se nakonec můžeš stát šťastným? Nick našel odpovědi na tyto otázky a mluví o tom. Čtenář si jeho rady může jen sám vyzkoušet a inspirovat se jeho příběhy. A mimochodem, je jich hodně. No, dokážete si například představit, že se stal surfařem? Mimochodem, jste jeden? Ne? a ty jsi to ani nezkoušel? Proč máš obě ruce a nohy?! A také říkáme – omezené možnosti.
Celou knihou se táhne zvláštní vlákno, že pokud nejste jako všichni ostatní (jak si myslíte, a to je mimochodem subjektivní), neměli byste si dělat starosti – to znamená, že Pán má pro vás svůj vlastní plán. a až přijde čas, všechno pochopíš. Mluvíme samozřejmě o vědomostech, které získáváte při překonávání obtíží, a o lidech, kteří jsou v tuto chvíli vedle vás. Což nakonec vyústí v uvědomění si svého povolání, tedy pochopení své životní cesty. Doufám, že ateisté nebo nevěřící v těchto tipech pro sebe najdou něco smysluplného.
Všech 12 kapitol je tak upřímných, že se v některých chvílích smějete spolu s Nickem – no, například když vypráví příběh o tom, jak se v letadle schoval v zavazadlovém prostoru, a když cestující otevřeli dveře, vyhlédl ven tam a v některých – pláčeš. V celé knize často zmiňuje, že objímá lidi určitým způsobem – zády, a skutečně, právě tuto emoci vyvolává – chcete ho obejmout a říct: „Jaký jsi skvělý chlap, jsem hrdý tebe!“
Tuto knihu by si měl přečíst každý a možná i vícekrát. Nezáleží na tom, zda jste úspěšní nebo jen hledáte sami sebe, zda jste zdraví nebo ne, šťastní nebo vůči sobě cítíte nespravedlnost života. Udělejte si z toho bibli psacího stolu, a když se vám bude zdát všechno špatné, jen si to přečtěte po útržcích a vzpomeňte si na Niku: „Pokud nemáš přítele, staň se přítelem sám. Pokud máte špatný den, udělejte něco hezkého pro někoho jiného. Pokud vás něco bolí, zmírněte bolest toho druhého.“ A nakonec jeho recept na to, jak žít šťastně, bez hranic – pouze odhodlání, bezmezná naděje na lepší život, víra v Pána, sebeláska, pozitivní přístup k životu, nebojácnost a vytrvalost, ochota riskovat a schopnost myslet na ostatní.

Zajímavé:  Co je psoriáza a jak ji léčit.

Vera Ignatkina, šéfredaktorka GARANT.RU speciálně pro bankir.ru

2015-03-26
Arina
2015-01-28

Je nadějí člověka. Muž aspirace. Ten, kdo tvrdí, že když spadneme, můžeme, ne, musíme, vstát. Tento příběh je o tom, jak chytit štěstí; i když proč to chytat, když je vždy s námi?
Nick se narodil bez rukou a nohou, ano, to je fakt. To ale nic nemění na tom, že nemá o nic méně pohnutý život než každý z nás, obyčejných lidí.
Tento příběh má autobiografickou příchuť a díky tomu je Nickova pozoruhodná odolnost prostě úžasná.
Bez přikrášlení mluví o svých fyzických odlišnostech, aniž by si dával ústupky: dokonce žertovně nazývá svůj jediný přívěsek, nohu, nohou.
Jakého morálního práva se tedy máme vzdát, jít s proudem a vzdát se?!
Ach, Nick je bezpochyby skvělý řečník a obtížný člověk, a kolik lidí donutil přehodnotit své názory na život!
Hlavní úsilí autora směřuje k nejprimitivnější a nejpalčivější touze člověka – touze být šťastný. A daří se mu to. Mistrovsky vede posluchače i čtenáře k myšlence, že sen si může vytvořit vlastníma rukama, není vše ztraceno, protože my sami jsme pány svého štěstí, ale jako všichni lidé potřebujeme podporu a víru v naší síle.
Vyzdvihl bych především fakt, že v Nickově životě nebylo všechno dokonalé, on sám přiznává, že si v deseti letech kvůli šikaně ze strany vrstevníků málem vzal život a udělala ho až láska k rodičům; stop.
Dovolte mi nyní vysvětlit: šťastný život je poměrně flexibilní koncept, a abyste dosáhli i drobečka, musíte o něj vytrvale usilovat, aniž byste ztratili vášeň a víru.
Tohle je kniha, která inspiruje miliony a prostě na ní nejsou žádné viditelné nedostatky.
Nic víc se o veledílu o touze a cestě k ní říci nedá.

Zajímavé:  To je to, co sledujeme: Ed Wood, ve kterém Tim Burton a Johnny Depp obdivují šílenství.

2015-01-28
Irene
2014-08-25

Když jsem knihu poprvé začal číst, budu upřímný, moc se mi nelíbila! Ale s každou další a další stránkou mě začal vtahovat úžasný příběh úžasného člověka!! Bez rukou a nohou, ale s úžasnou chutí žít!! Máme se hodně co učit! Naříkáme nad svými problémy, ale ve srovnání s ním jsou naše problémy nepodstatné!! Bez rukou a nohou dosáhl takových výšin, oženil se, porodil dítě!! Obdivuji to!! Četla jsem to a občas brečela, jak moc toho prožil!! Ale uvědomil jsem si: každý z nás je schopen vyrovnat se s jakýmkoli problémem!! Díky Nickovi za touhu žít stůj co stůj.

2014-08-25
Dinara
2014-01-10

Líbila se mi kniha Život bez hranic. Cesta k úžasně šťastnému životu.“ Píše se o tom, jak Nicholas prošel životními těžkostmi kvůli svému postižení. Když se narodil bez rukou a nohou, jen s jednou „lopatkou“, byli jeho rodiče v šoku, protože oni sami byli zdraví a ustaraní, netušili, jaká bude Nickova budoucnost, nejprve chtěl spáchat sebevraždu, ale nevyšlo to, vyrostl tvrdohlavý a nezávislý rodiče jsou praví křesťané, věří v Boha Kniha obsahuje rady a dojemné úryvky ze života .Tato kniha je o cestě k dokonalosti a ke šťastnému životu.

2014-01-10
Helena
2013-02-13